DEFINITII SI TERMENI
KASKADDA – este denumirea comerciala a PEARL WAVE SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Tamna, Str. Vestului, nr. 6, judet Mehedinti, avand numar de ordine in Registrul Comertului J2024023324006, cod unic de inregistrare fiscala 50561980.
Vanzator – KASKADDA
Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre KASKADDA (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre KASKADDA si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.
Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Site – magazinul online gazduit la adresa web cadourisiperle.ro si subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut – reprezinta:
toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui Bun sau Serviciu.
Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre Bunurile sau Serviciile din pagina respectiva.
Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit Bun. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.
Document – prezentele Termene si Conditii.
Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la ofertele sau promotiile KASKADDA, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
“PRP” (sau denumit “RRP”, dupa caz) este un pret recomandat de revanzare al Bunului transmis direct de catre producator, cat si, dupa caz, prin intermediul distribuitorului, furnizorului, Vanzatorului, Pretul de Vanzare fiind stabilit in mod independent de catre Vanzator, in functie de propria sa politica comerciala. Scopul unic al aceste informatii este de a sprijini Cumparatorul/Clientul/Utilizatorul in decizia de cumparare a Bunului. Cumparatorul/Clientul/Utilizatorul intelege ca marcarea mai putin evidenta a acestei informatii nu este de natura de produca confuzie si ca, in luarea deciziei de cumparare a Bunului, Cumparatorul/Clientul/Utilizatorul trebuie sa aiba in vedere strict Pretul de Vanzare comunicat de catre Vanzator si solicitat de acesta din urma Cumparatorului/Clientului/Utilizatorului pentru Bunul comercializat.
“Pret Taiat” reprezinta pretul de referinta, respectiv cel mai scăzut preț practicat de catre Vanzator cel puțin în perioada ultimelor 30 de zile înainte de data aplicării reducerii de pret asupra Bunului. In conditiile legii, Pretul Taiat poate fi mentinut si in conditiile unei reduceri succesive, treptate. Pretul Taiat este valabil in limita stocului disponibil al Bunului/Serviciului.
“Pret de Vanzare” reprezinta contravaloarea Bunului, pretinsa si solicitata de catre Vanzator, Cumparatorului/Clientului/Utilizatorului, evidentiata corespunzator acestora in pagina de produs din Site, respectiv in eticheta de prezentare pentru produsele expuse in Showroom-uri. Vanzatorul poate afisa distinct, intr-un mod vizibil, cuantumul valoric al diferentei dintre Pretul de Vanzare si PRP si/sau diferenta valorica ori procentuala dintre Pretul de Vanzare si Pretul Taiat. Pretul de Vanzare este valabil in limita stocului disponibil al Bunului/Serviciului.
DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.
POLITICA DE VANZARE ONLINE
Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator.
Utilizarea site-ului implica acceptarea neconditionata a termenilor si conditiilor de utilizare.
KASKADDA isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul la Site al Utilizatorului/Cumparatorului in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel KASKADDA.
Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta, inclusiv prin suport online (Live Chat) sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
KASKADDA poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta intr-o anumita perioada de timp sau in limita stocului disponibil.
Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON)
In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a KASKADDA, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de KASKADDA, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al KASKADDA asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al KASKADDA.
Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre KASKADDA si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea KASKADDA cu referire la acel Continut.
Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
In cazul in care KASKADDA confera Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea KASKADDA pentru respectivul Client/Cumparator/Utilizator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
Niciun Continut transmis catre Client, Utilizator sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea KASKADDA si/sau al angajatului/prepusului KASKADDA care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
Limitarea răspunderii Vanzatorului:.
1) Răspunderea pentru conținutul Site-ului.
KASKADDA nu este și nu poate fi făcuta responsabila pentru prejudiciile create de erorile, neacuratețea sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe Site, care nu se datorează culpei sale.
2) În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța Clientul/Cumparatorul telefonic/e-mail în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, dacă produsul nu s-a livrat încă.
3) Prețurile Produselor/Serviciilor de pe acest Site sunt informative până în momentul plasarii Comenzii de către Utilizator și pot suferi modificări neanunțate. Promoțiile prezentate pe Site sunt valabile în perioada de timp menționată.
În cazul în care nu se menționează o perioadă de timp, Prețurile de Vânzare sunt valabile în limita stocurilor disponibile.
4) Toate produsele prezentate pe acest Site sunt disponibile în limita stocului disponibil. În cazul epuizării stocului sau daca Vanzatorul considera ca produsele din stoc nu indeplinesc conditiile de calitate pentru a putea fi livrate, comanda va fi anulată, Clientul/Cumparatorul urmând a fi notificat telefonic/e-mail. Pentru comenzile achitate se va proceda la restituirea contravalorii în contul din care a fost efectuată plata.
5) De asemenea, imaginile sunt prezentate pe Site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod datorită modificării caracteristicilor sau design-ului, fără notificare prealabilă.
KASKADDA își rezervă dreptul să completeze și să modifice orice informație de pe SITE.
Orice problemă cauzată de produsele și serviciile prezentate pe SITE se va soluționa pe cale amiabilă în termen de maximum 30 zile din momentul in care Clientul /Cumparatorul anunță KASKADDA despre neconformitățile constatate. Cumparatorul poate anunta Kaskadda despre neconformitatile constatate prin email trimis la contact@cadourisiperle.ro .
COMANDA
Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
Plasarea de catre Cumparator a comenzii pe canale alternative (telefonic/email/chat) implica acceptarea neconditionata catre acesta a termenilor si conditiilor de utilizare. Cumparatorul se obliga ca inainte de a plasa o comanda telefonic, pe email sau chat sa citeasca si sa accepte termenii si conditiile de utilizare.
Înregistrarea comenzii nu reprezintă și confirmarea acesteia. După preluarea comenzii, aceasta va fi procesată de către operatorii noștri în vederea confirmării și stabilirii detaliilor de livrare. Termenul estimativ de livrare este de 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. Termenul de livrare este pur estimativ si poate diferi pentru fiecare comanda in parte.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
1) lipsa stocului pentru produsele comandate de Cumparator; comenzile se onoreaza doar dupa confirmarea existentei in stoc a produselor comandate si doar in limita stocului disponibil. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda si in cazul in care produsele exista in stoc dar considera ca acestea nu indeplinesc conditiile de calitate necesare pentru a putea fi livrate Cumparatorului.
2) neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
3) invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de KASKADDA, in cazul platii online;
4) datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa https://cadourisiperle.ro/content/retur-simplu.
In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data receptionarii returului. Suma va fi returnata exclusiv in contul bancar indicat de Cumparator in formularul de retur. Cumparatorul isi asuma intreaga responsabilitate cu privire la corectitudinea contului bancar si datelor despre titularul contului bancar indicate in formularul de retur. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz,sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.
Diminuarea valorii Bunurilor returnate
Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, Cumparatorului i se permite să testeze și să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor.
Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: Cumparatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte/bijuterie, nu să îl poarte la diverse ocazii.
Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor.
In cazul in care Cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.
Bunurile returnate ce prezinta urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorului dupa receptionarea Bunurilor returnate.
6.10. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
1) furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
2) furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
3) furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
CONFIDENTIALITATE
KASKADDA va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. KASKADDA nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
COMUNICARI COMERCIALE
Cumparatorul/Utilizatorul/Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:
1) prin modificarea setarilor din Cont la sectiunea “Abonarile mele”;
2) prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator; sau
3) prin contactarea Vanzatorului.
4) Prin adaugarea de Bunuri sau Servicii in sectiunea din Cont:
“Cosul meu”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:
– la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”,
– la recomandari de Bunuri sau Serviciilor similare cu cele adaugate in sectiunea “Cosul meu”,
– la existenta Bunurilor sau Serviciilor in sectiunea “Cosul meu”, si
– disponibilitate stoc Bunuri sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”.
“Favorite”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:
– la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Favorite”,
– la recomandari de Bunuri sau Servicii similar cu cele adaugate in sectiunea “Favorite”, si
– disponibilitate stoc sau Serviciilor Bunuri adaugate in sectiunea “Favorite”.
In urma achizitionarii unui Bun sau Serviciu, Vanzatorul va putea transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire la:
– sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate a fi utilizate impreuna cu Bunul sau Serviciul achizitionat.
Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, in orice moment, de la Comunicarile Comerciale prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la KASKADDA sau prin contactarea KASKADDA in acest sens.
De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Bunuri si Servicii si a experientei de cumparare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetari de piata si a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile dvs. la cercetarile de piata si sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. si nici transmise catre terți și nici nu vor fi publicate. Puteti obiecta la utilizarea datelor in scopuri de cercetare de piata si sondaje de opinie in orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesaj sau prin contactarea KASKADDA.
FACTURARE – PLATA
Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.cadourisiperle.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de KASKADDA, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau. In cazul in care, din cauza unei eventuale erori tehnice, nu are in cont sau nu i s-a transmis prin posta electronica factura, Cumparatorul o poate solicita prin mail sau telefon si Vanzatorul se obliga sa i-o trimita in cel mai scurt timp posibil (1-2 zile lucratoare de la primirea solicitarii).
Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre KASKADDA in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: contact@cadourisiperle.ro
Datele cardului de plata ale Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile KASKADDA si nici nu vor fi stocate de catre de KASKADDA, ci de catre procesatorul de plati integrat in Site, entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
Datele cu caracter personal conținute în baza de date de tokenizare vor fi prelucrate în conformitate cu dispozițiile legislației aplicabile, în special Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulatie a acestor date, care abroga Directiva 95/46 / CE (denumit în continuare „GDPR”). KASKADDA, în calitate de operator al datelor personale conținute in baza de date de tokenizare, incredințeaza MobilPay prelucrarea datelor menționate mai sus, in scopul necesar prestarii serviciilor de tokenizare.
Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).
LIVRAREA BUNURILOR
Intervalul pentru o comandă livrată prin curier este între orele 09:00 – 18:00, de luni până sâmbătă.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
Comenzile plasate pe site-ul Vanzatorului vor ajunge la Cumparator prin curier rapid in aproximativ 24-72h astfel:
1) comanda facuta inainte de ora 12.00 este, de regula, expediata in aceeasi zi si ajunge la dumneavoastra in ziua urmatoare( cu exceptia locatiilor de destinatie aflate in mediul rural, unde curierul are o ruta de 1-2 ori vizite pe saptamana).
2) comanda facuta dupa ora 12.00 este, de regula, procesata incepand cu a doua zi dupa plasarea ei.
Comenzile realizate in week-end sunt expediate, de regula, incepand cu ziua de marti.
Termenele de livrare de mai sus sunt estimative si Vanzatorul nu isi asuma nici o responsabilitate pentru depasirea lor.
GARANTII
Toate Bunurile comercializate de catre KASKADDA, cu exceptia Bunurilor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie Bunurile resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia Bunului pe adresa contact@cadourisiperle.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).
RASPUNDERE
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.
SCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI
Scrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.
In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
– sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
– sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);
– sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;
– sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe Site astfel: orice Intrebare va fi inscrisa in sectiunea “Intrebarile si raspunsurile clientilor”, si orice Review va fi inscris in sectiunea “Review-uri”;
– sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
– sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
– sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
– sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
– sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;
– sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.
Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.
Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii ce inscriu Review-uri la care ataseaza fisiere foto sau video vor respecta urmatoarele reguli:
– fisierele incarcate vor contine imagini si/sau videoclipuri care se refera la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurandu-se ca fisierele incarcate respecta drepturile de autor;
– fisierele incarcate nu vor contine violenta, continut pentru adulti, limbaj licentios sau alt continut care ofenseaza o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran, a orientarii sexuale sau politice;
– fisierele incarcate nu vor contine informatii legate de alte persoane;
– fisierele incarcate nu vor contine URL-uri sau watermark-uri catre site-uri ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca Vanzatorul.
Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.
In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.
Eventualele sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat de Cumparatori nu vor putea face obiectul niciunui Review, acestia din urma fiind datori sa respecte dispozitiile capitolului mai jos in vederea solutionarii rapide si amiabile a oricaror astfel de sesizari/reclamatii.
Indiferent de modul de colectare ori de produsul sau serviciul vizat, toate recenziile sunt supuse regulilor descrise în prezenta secțiune, completate cu cele prevăzute de legislația în vigoare.
Colectarea recenziilor
Recenziile pot fi colectate în mod solicitat sau nesolicitat, după cum urmează:
- pot fi solicitate prin e-mail, cu respectarea regulilor privind protecția datelor cu caracter personal. Utilizatorii nu sunt obligați în niciun fel să acorde recenzii;
- de asemenea, recenziile pot fi solicitate, cu titlu general, în cadrul unor campanii organizate de KASKADDA. KASKADDA poate organiza campanii de încurajare a publicării unei recenzii a Produsului sau Serviciului achiziționat de anumiți Utilizatori prin astfel de campanii urmărindu-se obținerea unei opinii personale, constructive și sincere a Clienților ce au achiziționat Produsul sau Serviciul, fără ca eventualele recompense oferite în cadrul unor astfel de campanii să urmărească obținerea unei anumite recenzii ori unui anumit rating. Eventualele recompense oferite în cadrul unor astfel de campanii au ca scop exclusiv mulțumirea pentru oferirea unei recenzii care îi va ajuta pe ceilalți utilizatori să ia o decizie informată cu privire la achiziția Produsului sau Serviciului, respectiv cu privire la Partener;
- din secțiunea „Scrie-ti recenzia” aflată în pagina SITE a fiecărui produs pot fi lăsate recenzii fără a exista o solicitare.
Într-un termen rezonabil după achiziționarea unui Bun sau Serviciu (de regulă după termenul de 14 zile în care Clientul poate returna Produsul sau, după caz, Serviciul, retrăgându-se din contractul de vânzare) Clientul poate fi contactat prin aceleași canale de comunicare agreate în momentul lansării Comenzii, pentru transmiterea unui review legat de Bunul sau Serviciul achiziționat de pe Site.
În măsura în care apreciem că oricare dintre regulile KASKADDA privind recenziile este încălcată, recenzia nu va fi publicată.
Publicarea recenziilor
În măsura în care apreciem că sunt respectate regulile KASKADDA privind recenziile, recenzia va fi publicată pe Site in termen de 60 zile de la plasarea ei.
Durata de menținere a recenziilor
Recenziile vor fi menținute pe Site pe întreaga durată a disponibilității produselor în Site cu privire la care sunt publicate recenziile sau atat timp cat Vanzatorul considera ca sunt folositoare.
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Te rog sa parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document: https://dev1.cadourisiperle.ro/content/gdpr
FOLOLSIREA COOKIE-URILOR
1. Politica de utilizare cookies
Aceasta politica se refera la cookies si paginile web operate de KASKADDA.
Website-uL cadourisiperle.ro utilizeaza cookies. Informatiile prezentate in continuare au scopul de a va aduce la cunostinta detalii despre ce sunt cookies, precum si despre plasarea si utilizarea acestora.
2. Ce este un “cookie”?
Un „Internet Cookie” (termen cunoscut si ca „browser cookie” , „HTTP cookie” sau pur si simplu „cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe calculator, terminalul mobil sau alte echipamente de pe care se acceseaza Internetul. Un cookie este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si, in ciuda faptului ca este stocat pe echipamentul (calculator, terminal mobil, etc.) utilizat pentru accesarea paginilor de internet, nu poate accesa alte informatii aflate in respectivul dispozitiv si nu poate contine programe software, virusi sau spyware.
Cookie-ul stocheaza informatii importante care imbunatatesc experienta de navigare pe Internet (ex: setarile limbii in care se doreste accesarea unui site; pastrarea unui user logat in contul de webmail; pastrarea produselor in cosul de cumparaturi); face posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea catre acesta a unui continut adaptat preferintelor sale.
In cele mai multe cazuri cookies nu prelucreaza date cu caracter personal in cazul in care sunt utilizate si nu identifica utilizatorii paginilor de internet. Un cookie este format din 2 parti: numele si continutul sau valoarea cookie-ului.
Cookies asigura utilizatorului o experienta placuta de navigare si sustin eforturile KASKADDA pentru a oferi servicii confortabile utilizatorului, cum ar fi: preferintele in materie de confidentialitate online, cosul de cumparaturi sau publicitate relevanta. Cookies sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ne ajuta sa intelegem modul in care un utilizator beneficiaza de paginile noastre web, permitandu-ne imbunatatirea structurii si continutului acestora.
3. Care sunt principalele categorii de cookies?
Din punct de vedere al duratei existentei lor, exista doua categorii de cookies:
Cookies de sesiune: acestea sunt stocate temporar in dosarul de cookies al browserului web pentru ca acesta sa le memoreze pana cand utilizatorul paraseste respectivul website sau inchide fereastra browserului;
Cookies permanente/persistente: Aceste tipuri de cookies sunt stocate pe hard-drive-ul echipamentului utilizat pentru accesarea unui website si nu sunt sterse atunci cand sesiunea de navigare este inchisa. Ele sunt retinute si refolosite de fiecare data cand utilizatorul revine pe acel website, insa pot fi sterse manual, oricand de utilizator, avand si perioade de valabilitate predefinite.
Din punct de vedere al operatorului care plaseaza cookies, exista:
first party cookies - plasate de proprietarul website-ului vizitat;
third party cookies (cookies plasate de terti) - plasate de operatorul unui alt website decat cel vizitat.
Acesti terti trebuie sa respecte de asemenea legea in vigoare si politicile de confidentialitate ale detinatorului website-ului pe care plaseaza cookies.
Din punct de vedere al scopurilor pentru care cookies sunt plasate, de regula exista urmatoarele categorii de cookies: strict necesare, de masurare, pentru analiza si imbunatatirea performantei website-urilor si de promovare (targetare si publicitate).
4. Tipuri de cookies sunt folosite de catre cadourisiperle.ro?
Site-ul detinut de KASKADDA utilizeaza cookies de sesiune si permanente, precum si cookies proprii sau plasate de terti.
O vizita pe aceste site-uri poate plasa urmatoarele tipuri de cookies, in urmatoarele scopuri:
- analiza de performanta a site-ului;
- analiza a vizitatorilor;
- inregistrare;
- publicitate;
- cookie-uri ale furnizorilor de publicitate.
Exemple privind utilitatea cookies (care nu necesita autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):
- continut si servicii adaptate preferintelor utilizatorului – categorii de produse si servicii;
- oferte adaptate intereselor utilizatorilor;
- retinerea detaliilor de autentificare (utilizator si parola);
- retinerea filtrelor de protectie a copiilor privind continutul pe Internet (optiuni family mode, functii safe search);
- limitarea frecventei de difuzare a reclamelor – limitarea numarului de afisari a unei reclame pentru un anumit utilizator pe un site;
- furnizarea de publicitate relevanta pentru utilizator;
- masurarea, optimizare si analiza – confirmarea unui anumit nivel de trafic pe website, ce tip de continut este vizualizat si modul cum un utilizator ajunge pe website (ex.: prin motoare de cautare, direct, din alte website-uri, etc).
KASKADDA deruleaza aceasta analiza a utilizarii lor pentru a imbunatati continutul acestora in beneficiul utilizatorului.
A. Cookies strict necesare: Aceste cookies sunt necesare pentru functionarea site-urilor si nu pot fi dezactivate in sistemele noastre. In browser-ul pe care il folosesc, vizitatorii (utilizatorii) pot seta blocarea sau primirea unui avertisment in legatura cu aceste cookies, dar in acest caz, anumite parti ale site-ului pot sa nu functioneze. Aceste tipuri de cookies sunt exceptate de la regula obtinerii consimtamantului pentru plasarea lor.
B. Cookies functionale: Aceste cookies ne ajuta sa iti oferim functionalitati imbunatatite si o experienta personalizata pe site. Daca nu permiti accesul acestor cookies, este posibil ca unele servicii sa nu functioneaze corect.
C. Cookies de masurare, analiza si performanta: Aceste cookies ne permit sa contorizam vizitele pe site si sursele de trafic, astfel incat sa putem masura si imbunatati performanta acestuia.
In acest fel putem sa aflam care sunt cele mai populare pagini pentru a descoperi care sunt produsele si serviciile prezentate de care vizitatorii site-ului sunt interesati. Toate informatiile pe care le colecteaza aceste cookies sunt agregate si, prin urmare, anonime. Daca nu permiteti aceste cookies, nu vom sti cand de pe o anumita adresa IP s-a vizitat website.
Folosind aplicatii, cum ar fi Google Analytics, colectam date anonime despre vizitele pe website, cum ar fi paginile vizualizate, durata de vizualizare, pagina de intrare in site.
D. Cookies de promovare: Aceste cookies sunt setate in site in baza unor acorduri pe care le avem incheiate cu partenerii nostri de publicitate (ex. pagini de Social Media, Google, etc). Cu ajutorul acestor cookies, noi si partenerii nostri putem observa si analiza care sunt tipurile de produse de pe site-uri pentru care un anumit vizitator a manifestat interes si, la o vizita ulterioara vom afisa acestuia publicitate in functie de produsul pentru care a manifestat interes. Acest tip de promovare se numeste publicitate targetata. Daca nu veti permite cookies de promovare, nu insemna ca pe alte pagini nu vi se va livra publicitate, ci ca reclamele care vi se vor afisa vor fi mai putin relevante pentru dumneavoastra ca utilizator al internetului.
Exemple privind utilitatea cookies (care nu necesita autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont): cookies care, din punct de vedere tehnic, nu sunt obligatorii a fi stocate pe terminalul utilizatorului, vor fi folosite doar daca utilizatorul isi exprima consimtamantul expres si neechivoc in legatura cu acestea, prin bifarea categoriilor prezentate.
In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea cookies pe terminalul utilizatorului in mod implicit. Aceste setari pot fi modificate de catre utilizator astfel incat administrarea automata a cookies sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand cookies sunt trimise catre terminalul sau.
Cookies care, din punct de vedere tehnic, nu sunt obligatorii a fi stocate pe terminalul utilizatorului, vor fi folosite doar daca utilizatorul isi exprima consimtamantul expres si neechivoc in legatura cu acestea, prin bifarea categoriilor prezentate.
Utilizatorul isi poate retrage consimtamantul in orice moment prin modificarea setarilor aferente browser-ului utilizat. Detalii privind modificarea setarilor browserelor puteti gasi pe website-urile dezvoltatorilor browserelor, in Sectiunea ”Setari”, prezentate mai jos:
Google Chrome:
-click pe pictograma cheie si selecteaza Opțiuni din lista
-click pe tabul „Setari avansate”
-click pe Setari privind continutul din sectiunea Confidentialitate.
-alege setarile pe care le doresti
-click pe X pentru a inchide
Mozilla Firefox:
-selecteaza Instrumente din bara principala, apoi Optiuni
-click pe tabul Confidentialitate
-alege setarile pe care le doresti
-click pe OK pentru a inchide
Microsoft Edge/ Internet Explorer:
-click pe pictograma Setari / Instrumente
-click pe Optiuni Internet
-click pe Confidentialitate si apoi alege optiunile
-click pe Aplicare și apoi pe OK pentru salvarea preferintelor
Apple Safari:
-click pe Preferinte si apoi pe Confidentialitate
-in sectiunea blocare cookies alegeti optiunile dumneavoastra privind cookies
-salvati preferintele.
Opera: https://help.opera.com/en/latest/web-preferences/
5. Ce tip de informatii sunt stocate si accesate prin utilizarea de cookies?
In cele mai multe cazuri, cookies nu identifica in mod direct utilizatorii de Internet, ci terminalul de pe care acestia au accesat anumite pagini web. Aceste date sunt criptate intr-un mod care nu permite accesul neautorizat al tertilor.
6. Cand se plaseaza tipurile de cookies si care este durata de viata a acestora
In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea cookies pe terminalul utilizatorului in mod implicit. Aceste setari pot fi modificate de catre utilizator astfel incat administrarea automata a cookies sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand cookies sunt trimise catre terminalul sau.
7. Cookies setate de website:
Facebook Pixel, https://www.facebook.com/privacy/policies/cookieshttps://developers.facebook.com/docs/privacy , PUBLICITATE, , Third Party
Google Tag Manager / Google Ads Remarketing / Optimize / etc, https://business.safety.google/adscookies/ , ANALIZA, , Third Party
TikTok Pixel, https://ads.tiktok.com/help/article/using-cookies-with-tiktok-pixel?redirected=1, PUBLICITATE, , Third Party
Pinterest Pixel: https://policy.pinterest.com/en/privacy-policy, PUBLICITATE, Third Party
Taboola Pixel: https://www.taboola.com/policies/privacy-policy , PUBLICITATE, Third Party
Google Ads: https://support.google.com/adspolicy/answer/54817?hl=en , PUBLICITATE, Third Party
Outbrain: https://www.outbrain.com/privacy/ , PUBLICITATE, Third Party
8. Recomandari privind setarile de confidentialitate
Recomandam activarea optiunilor pentru setarile avansate de cofidentialitate a datelor. In momentul accesarii/vizionarii videoclipurilor accesibile prin plug-in-ul YouTube, cookie-urile YouTube sunt stocate pe computerul utilizatorului, iar datele vor fi transmise catre Google Inc., in calitate de operator la YouTube. In acest caz, datele transmise catre Google Inc. sunt: adresa IP si ID-ul cookie-ului, adresa specifica a paginii accesate, data si ora de acces a sistemului, ID-ul browser-ului. Transmiterea acestor date se efectueaza independent daca persoana are un cont de utilizator Google prin care este conectat sau nu are un cont de utilizator. YouTube sau Google Inc. stocheaza astfel de date ca profiluri de utilizare si, dupa caz, le poate utiliza in scop de marketing, de cercetare de piata si/sau de proiectare bazata pe cerere de site-uri de internet.
O astfel de analiza este efectuata pentru a oferi publicitate bazata pe cerere si pentru a informa si alti utilizatori despre activitatile efectuate de pe anumite site-uri. Utilizatorii au dreptul de a se opune fata de crearea unor astfel de profile de utilizatori contactand Google in calitate de operator al YouTube.
9. Actualizari ale politicii de cookies
KASKADDA poate actualiza prezenta Politica de cookies pentru a reflecta schimbari ale diverselor cookies folosite in scop operational, juridic sau de reglementare. Va rugam sa cititi regulat politica de cookies pentru a va asigura ca sunteti informat corespunzator cu privire la modul in care utilizam cookies. Data prezentei politici este actualizata in antetul acestei sectiuni.
FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA. SESIZARI SI RECLAMATII. SOLUTIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR (SAL/SOL)
Prezentul document este supus legii romane. In cazul unor eventuale litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se va incerca intai rezolvarea pe cale amiabila a acestora. Prezentul capitol si procedura de mai jos reprezenta o dovada a disponibilitatii Vanzatorului de a solutiona rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizarile/reclamatiile/litigiile in care este parte, uzitand de toate mecanismele si masurile legale aplicabe in Romania.
Astfel, pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie oricand posibilitatea transmiterii respectivei reclamatii la adresa de mail contact@cadourisiperle.ro. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau a sesizarilor de catre Vanzator este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.
In cazul in care Cumparatorii:
nu primesc un raspuns la expirarea celor 30 zile de la Vanzator; sau
primesc un raspuns peste acest termen de la Vanzator; sau
sunt nemultumiti asupra modului in care a fost gestionata sesizarea/reclamatia de catre Vanzator;
pot apela la procedurile alternative de solutionare (SAL/SOL) prezentate mai jos si ulterior instantelor de judecata competente.
SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a litigiilor potentiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea Bun si/sau a unui Serviciu. Astfel, sesizarile sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalitati alternative de solutionare poate fi realizată atât online conform pct. 19.5 de mai jos, cât si prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil conform art. 19.4. de mai jos.
SAL si SOL nu reprezinta doua mecanisme diferite pentru solutionarea eventualelor sesizari/reclamatii. Cumparatorul intelege ca soutionarea alternativa a litigiilor si solutionarea online a litigiilor subzista ca un singur mecanism, reprezentand unul si acelasi instrument existand intre acestea o identitate de scop, obiect si finalitate. Cumparatorul intelege ca distinctia dintre SAL si respectiv SOL este reprezentata de modalitatea de accesare / formatul initial al respectivei sesizari/reclamatii, astfel incat in cazul SAL forma de adresare a consumatorului este una de tip clasic, in scris (pe email, pe cale postala) pe care in cazul SOL, consumatorul opteaza pentru utilizarea completarii unui formular existent pe o platfoma digitala, exclusiv online.
In cazul in care solutionarea amiabila ori alternativa a sesizarilor/reclamatiilor/litigiilor nu va fi posibila, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti romane competente din judetul Mehedinti.