Intrebari frecvente

1) Toate perlele sunt naturale?

   - Toate perlele comercializate de firma noastra sunt perle naturale de cultura. Pentru a nu ne induce in eroare clientii am ales ca nici un produs al nostru sa nu fie realizat din perle de sticla, de plastic, de sidef Sea Shell sau perle de Mallorca. Toate perlele folosite in bijuteriile noastre sunt perle crescute intr-o scoica.

2) Care este deosebirea dintre o perla gasita in mediul ei natural si una recoltata din crescatoriile de perle?

   - In ambele situatii sideful secretat de scoica se depune pe un intrus si formeaza perla prin depuneri succesive de-a lungul timpului. Deosebirea consta in faptul ca in scoicile din crescatorii "intrusul' este plasat in scoica intetionat.

3) De ce sunt diferete de pret asa de mari intre produse?

   - Exceptand diferentele evidente date de montura bijuteriei (aurul este mai scump decat argintul, care la randul sau este mai scump decat aliajul placat cu aur, argint sau rodiu), diferentele vin din calitatea si/sau marimea perlelor. Pretul perlelor difera foarte mult si in functie de provenienta perlelor, o perla de apa sarata (Akoya japoneza, Tahitiana, South Sea) fiind mult mai scumpa decat o perla de apa dulce, de exemplu o singura perla Tahitiana de calitate poate fi intre 300 si 900 euro, iar o perla South Sea poate ajunge usor la 500-900 euro sau mai sus. De asemenea perlele gaurite de la un cap la celalalt al perlei sunt mai ieftine decat perlele semigaurite sau negaurite. Deoarece consultantii nostri sunt foarte informati, va rugam sa ne contactati cu intrebari specifice de fiecare data cand aveti nevoie de date suplimentare sau nelamuriri.

Mai multe detalii despre calitatea si felul perlelor gasiti in articolele noastre de pe blog: https://cadourisiperle.ro/blog.

4) Cum pot returna un produs?

   - Este normal ca atunci cand comandati bijuterii online unele dintre ele sa nu se aseze asa cum v-ati dorit, poate unele nu au culoarea sau dimensiunea la care va asteptati, poate pur si simplu nu va caracterizeaza sau nu va avantajeaza. Uneori, foarte rar, din cauza transportului sau avand un defect nedetectat de noi sa ajunga la dumneavoastra cu defect. Pentru ca sunt evenimente firesti in comertul online, procedura noastra de retur este una extrem de simpla, rapida si comoda pentru dumneavoastra

Cum se procedeaza?

Aveti optiunea de a lua legatura cu noi si de a cere lamuriri. Fie la telefon, nr. 0736.614.799, fie printr-un email la adresa contact@cadourisiperle.ro.

Ce se intampla mai departe?

Dumneavoastra hotarati daca: 

  1. doriti schimbarea produsului cu un alt produs ( acelasi, altul mai scump- si platiti diferenta, altul mai ieftin- si va returnam diferenta) 

  2. doriti returnarea banilor. Pentru acest lucru o sa avem nevoie de contul dumneavoastra bancar.

Ce urmeaza?

       Noi va trimitem un curier care sa ridice produsul sau produsele returnate de dumneavoastra, astfel incat dumneavoastra sa nu pierdeti timp sunand la curier. Un coleg o sa va sune sa stabiliti impreuna ziua in care puteti expedia coletul. Plata transportului o suportam noi. 

In cazul in care:

  1. Ati optat pentru schimbarea/ modificarea produsului acesta o sa va fie inapoiat in 1-2 zile din momentul in care primim returul sau cand stabiliti de comun acord cu noi, daca aveti alt program. Transportul este din nou suportat de noi.

  2. Ati optat pentru rambursarea banilor in cont, din momentul in care noi primim returul dumneavoastra, va facem plata in maxim 24 de ore, urmand ca dumneavoastra sa aveti banii in cont in urmatoarele 1-2 zile lucratoare in functie de banca dumneavoastra. Imediat cum plata este facuta de catre noi, veti primi si dovada platii astfel incat sa puteti urmari contul bancar. 

De asemenea puteti opta pentru deschiderea coletului inainte de a plati curierului comanda facuta, iar daca nu este ceea ce va doreati, acesta sigileaza coletul in fata dumneavoastra si ni-l returneaza direct. 

Daca aveti intrebari sau cereri speciale, va stam cu drag la dispozitie, deoarece dorim ca experienta dumneavoastra de shopping in magazinul nostru sa fie una extrem de placuta.

5) Cum imi primesc banii pe un produs returnat?

   - Din momentul in care noi primim returul dumneavoastra, va facem plata in maxim 24 de ore, urmand ca dumneavoastra sa aveti banii in cont in urmatoarele 1-2 zile lucratoare in functie de banca dumneavoastra. Imediat cum plata este facuta de catre noi, veti primi pe mail si dovada platii astfel incat sa puteti urmari contul bancar. 

6) Imi doresc un model de bijuterie care nu exista la dumneavoastra pe site. Puteti realiza?

   - Da. Avem o echipa de manufacturieri si bijutieri cu care colaboram. Foarte multe bijuterii livrate de firma noastra sunt la comanda.

7) Puteti modifica un produs? Il puteti mari, micsora, puteti schimba anumite elemente?

   - Da, in proportie de 90% putem face modificari in functie de model si de ceea ce avem pe stoc ca si rezerve de accesorii.

8) Cat ma costa modificarile?

   - De cele mai multe ori sunt gratuit. Se percep taxe suplimentare in cazul in care trebuie sa adaugam un numar mai mare de perle sau pietre semipretioase sau cand inlocuim montura sau inchizatorile cu un material mai scump decat cel prevazut initial. 

9) Cum se face plata?

-   Modalitati de plata a comenzilor:

  1. Ramburs – veti plati numerar, la curier, in momentul in care vi se livreaza comanda

  2. Plata online cu card bancar - garantam securitatea tuturor platilor prin utilizarea mediului de tranzactionare 3D Secure, prin intermediul procesatorului Netopia MobilPay.

  3. PayPal – PayPal garanteaza siguranta platillor in 25 de monezi din 202 tari

10) Care sunt costurile de transport?

  1. 15 lei pentru comenzile de pana la 300 lei;

  2. GRATUIT pentru comenzile de peste 300 lei.

11) Primesc ambalaj gratis?

   - Da, bijuteriile ajung la dumneavoastra cu o cutiuta de bijuterii. In momentul ambalarii vor fi alese ambalajele potrivite pentru bijuteriile dumneavoastra sau puteti alege dumneavoastra.

12) Cum livrati comenzile? 

  1. CURIER RAPID (Fan Courier sau DPD) - in 1-2 zile lucratoare, in orice localitate din tara, fara costuri suplimentare;

Pentru orice informatie sau nelamurire luaţi legatura cu noi: 0736614799 sau contact@cadourisiperle.ro

SEA HORIZON SRL

CUI 50568342

J2024023532007

Adresa: Str. Vestului, nr. 6

Tamna

Mehedinti Romania.

Telefon 0736-614-799

Email: contact@cadourisiperle.ro